korte update - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Anna Bruijn - WaarBenJij.nu korte update - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Anna Bruijn - WaarBenJij.nu

korte update

Blijf op de hoogte en volg Anna

20 Mei 2013 | Bosnië en Herzegovina, Mostar

Het is 30 graden en de zon schijnt. Ik heb deze week vier examens gemaakt en ik denk dat het wel goed ging. Nu is het lekker rustig, donderdag heb ik alleen nog maar biologie toets en dan ben ik klaar met school. Over tien dagen ben ik weer terug in Nederland, maar dat besef ik nog niet echt zo, ik ga nog even genieten van het hier zijn. Dat besef komt thuis wel.

  • 20 Mei 2013 - 11:14

    Oma:

    Wat een uitgebreid verslag Anna.aar ik hoor het allemaal wel als je weer in Holland ben.Ik kan je dan uitgebreid verslagdoen van het roeien in Giethoorn, hoe ik bij onze eerste koffie stop met nog 2 vrouwen om ging. Het water was niet warm. Geniet jij nog maar even van de zon, het is hier nog steeds koud. Ik kijk naar je uit.
    Liefs, Oma.

  • 20 Mei 2013 - 11:35

    Ineke Van Pol:

    Beste Anna,

    Geniet nog van die laatste dagen.
    Ik heb je succeswensen voor klas 6 voor het examen voorgelezen. Jij ook nog succes met de laatste toets.

  • 20 Mei 2013 - 12:48

    Marieke Bruijn:

    Wat fijn dat het goed ging, alleen nog even Bio(dus nog maar even je best doen....) Wat is het uiteindelijk snel gegaan, over 10 dagen al weer thuis! Geniet nog maar even daar!!
    Liefs
    Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Twee jaar lang zal ik in het mooie Bosnië gaan wonen, ik ga namelijk klas 5 en 6 afmaken op het United World College in Mostar. Ik doe een jaar langer over mijn middelbare school, maar daar krijg ik ontzettend veel voor terug. Er zijn 13 UWC colleges verspreid over de wereld en allemaal hebben ze dezelfde instelling: "UWC makes education a force to unite people, nations and cultures for peace and a sustainable future" Dit alles betekent dat ik naar school ga, woon, eet, leer, slaap, sport, vrijwillerswerk doe, feest, serieuze gesprekken voer, lach, huil en nog veel meer met mensen van over de hele wereld. Op deze blog ga ik proberen jullie allemaal zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Mijn inzet is elke week een verhaal vanaf het moment dat ik in Mostar ben aangekomen. Ik schrijf over mijn dagen, dingen die opvallen, dalen en pieken. Het zullen niet altijd grote verhalen zijn, maar ik maak genoeg mee om elke week wat te kunnen schrijven. Het is leuk om mijn belevenissen met anderen te kunnen delen. Welkom op mijn blog!

Actief sinds 13 Mei 2012
Verslag gelezen: 905
Totaal aantal bezoekers 60389

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 02 Juni 2014

UWC avontuur in Mostar

Landen bezocht: