thuis voor de tweede keer - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Anna Bruijn - WaarBenJij.nu thuis voor de tweede keer - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Anna Bruijn - WaarBenJij.nu

thuis voor de tweede keer

Blijf op de hoogte en volg Anna

22 Augustus 2013 | Bosnië en Herzegovina, Mostar

De vakantie in Nederland zit er weer op en sinds zondag zit ik weer in Mostar. Het is hier geweldig!! Toen ik aankwam voelde alles als een tweede thuis, de mensen, de stad, de school en Musala. Het enige dat niet klopt is dat mijn tweedejaars hier nu niet ergens rondlopen, maar dat ik de tweedejaars ben en dat wij alles dus in goede banen moeten leiden. Al die nieuwe gezichten zijn haar, maar daar wen ik vast snel genoeg aan. Het is ook wel refreshing om hier nieuwe gezichten te hebben.

Ik hou het nu even bij een korte update, omdat ik niet zo veel tijd heb. Tot nu toe heb ik dingen voorbereid voor first years, het verblijfsvergunning voor Mostar geregeld, water games gespeeld en een Dutch dinner gehad. Ik heb dit jaar tweee kamergenoten, een firstie uit Spanje en een co-year uit Bosnië, dat wordt zeker weten gezellig. En ik zit dus in MUsala, waar ik vorig jaar dus niet zat en ook daar ben ik heel blij mee, het is dicht bij alles en heel gezellig. Kortom, het zijn hele geslaagde eerste dagen....


  • 22 Augustus 2013 - 11:37

    Anneke Bruijn:

    Hoi Anna, leuk dat je het weer naar je zin hebt. Ik kijk uit naar je nieuwe belevenissen en verhalen dit jaar.
    Liefs Anneke

  • 22 Augustus 2013 - 11:39

    Jaap:

    Wat fijn dat je daar thuis bent. Voor mij een heel fijn gevoel dat je dat op je plek bent. Dit wordt helemaal jouw jaar!!!

  • 22 Augustus 2013 - 15:07

    Marieke Bruijn:

    Lieve Anna,

    de kop is er alweer vanaf! Fijn dat je een goede start hebt! We zijn weer benieuwd naar alle belevenissen, geniet er maar weer van!
    Liefs
    Marieke

  • 22 Augustus 2013 - 17:13

    MARION:

    Super Anna, dat je het zo naar je zin hebt! Ben blij voor je.
    groetjes van mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Twee jaar lang zal ik in het mooie Bosnië gaan wonen, ik ga namelijk klas 5 en 6 afmaken op het United World College in Mostar. Ik doe een jaar langer over mijn middelbare school, maar daar krijg ik ontzettend veel voor terug. Er zijn 13 UWC colleges verspreid over de wereld en allemaal hebben ze dezelfde instelling: "UWC makes education a force to unite people, nations and cultures for peace and a sustainable future" Dit alles betekent dat ik naar school ga, woon, eet, leer, slaap, sport, vrijwillerswerk doe, feest, serieuze gesprekken voer, lach, huil en nog veel meer met mensen van over de hele wereld. Op deze blog ga ik proberen jullie allemaal zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Mijn inzet is elke week een verhaal vanaf het moment dat ik in Mostar ben aangekomen. Ik schrijf over mijn dagen, dingen die opvallen, dalen en pieken. Het zullen niet altijd grote verhalen zijn, maar ik maak genoeg mee om elke week wat te kunnen schrijven. Het is leuk om mijn belevenissen met anderen te kunnen delen. Welkom op mijn blog!

Actief sinds 13 Mei 2012
Verslag gelezen: 896
Totaal aantal bezoekers 60387

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 02 Juni 2014

UWC avontuur in Mostar

Landen bezocht: